donderdag 19 mei 2011

Nog een kaartje

Pff volgens mij heb ik mijn scrap mojo weer een beetje terug.
Ik ben vandaag ook weer een uur wezen wandelen. Dat is er de laatste weken niet meer van gekomen.Ik kom zo langzaam aan weer een beetje in mijn zelf terug. wat kan een mens soms snel van slag zijn.
afijn onze hond is me weer dankbaar, hij kon zijn energie weer kwijt, en ik merk dat mijn conditie ernstig is achter uit gegaan. Dus dat wordt de komende week weer flink de pas erin.
Dit kaartje is voor de cardchallenge van scrapdelight blog .

6 opmerkingen:

Unknown zei

wat een gaaf Hollands kaartje heb je gemaakt!
groetjes<lean

Willy's creations zei

Ik vind hem beeldig!

Groetjes,Willy

Dora zei

Wat een supercombi, echt gaaf!

Brendaxx zei

Wat een prachtig Hollands kaartje!!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!

Esther zei

Heerlijk zo'n echt Hollands kaartje!
Shalom!

Esther

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...