zaterdag 7 mei 2011

even een update

De meiden hebben vakantie en dat is goed te merken. Ik kom bijna niet aan me zelf toe. Tussen door maak ik af en toe een kaartje. Zoals deze bovenstaande. Die heb ik gemaakt met de maand kaart sketch op het dolls forum.

Deze atc-tjes heb ik gekregen van de meiden van het dolls forum. Het thema was vervoer.

En deze lo heb ik in de loop van de week gemaakt met de speedscrap sketch van dinsdag op het forum van scrapdelight.

En deze step is voor Marjolijn. Die heb ik vorige week op marktplaats gekocht en heb ik helemaal in de kleuren van Marjolijn geverft.

2 opmerkingen:

Kitty zei

Ondanks de vakantie toch behoorlijk je best gedaan! Die step is GAAF!!!

Angélique zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de schets die ik voor het DWYT-blog heb gemaakt. Kwam toevallig al surfend hier op jouw blog terecht en je maakt leuke dingen.

Groetjes,
Angélique DT DWYT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...