zondag 3 april 2011

online crop : de kaart lift en meer

Zo hee daar ben ik weer eens.
Vandaag hadden we een online crop van het dolls forum.
Ik ben heerlijk productief geweest, zo heb ik met de kaart lift dit kaartje gemaakt.

De sketch gemaakt door angela:


en mijn uitwerking van de sketch. De foto is van Jasmijn met haar hondje mikey.

Toen heb ik vanmiddag nog meegedaan aan de blind card, en de volgende ingredienten moesten er in bep. volgorde in komen:
Formaat basiskaart is 13,5 x 27
Formaat deel A: Cardstock: 13x13 cm
Formaat deel B: Scrappapier 1: 12,5 x 12,5 cm
Formaat deel C: Scrappapier 2: verticaal 5,5 x 13 cm
Formaat deel D: Scrappapier 3: 11 x 5 cm
Formaat deel E: Scrappapier 4: verticaal, 4 x ± 11 cm (de onderkant hiervan is afgescheurd, zodat er een rafellige rand ontstaat)
Formaat deel F: Scrappapier 5: 6,5 x 7 cm
Formaat deel G: Stempelafdrukje 7,5 x 7 cm
Formaat deel H: driehoek waarvan de bovenkant en zijkant 5 cm lang zijn.

En toen als klapper... de freestyle opdracht. Hum, ik ben meer van recht en netjes, dus dit was een challenge opzich. :)

Nou zeg, wat een dag, ik ben helemaal gaar. Heb niet eens gewandelt vandaag, dus dat halen we morgen maar weer in.
Meiden van het dolls Dt, het was een super dag, allemaal heel hartelijk bedankt!

2 opmerkingen:

Willy's creations zei

Prachtige creaties heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Sandra1968 zei

Wauw, dit is allemaal erg mooi!
Groetjes, Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...