donderdag 13 januari 2011

Gewonnen!!!!!!!!!!!!!

Op het blog van Yvon stond sind 1 januari een hele leuke candy.
Een nieuw jaar, een nieuw begin, alle reden voor een feestje.
ik viel bijna van m'n stoel toen ik een paar dagen geleden las dat ik de gelukkige winnaar ben.
Ik heb het pakketje vandaag van de postbode in ontvangst mogen nemen, en het is echt nog mooier als op de foto.
Daar ga ik zeker hele leuke kaartjes mee maken. Als extra zaten er ook nog witte kaarten en enveloppen bij.
Helemaal super. Een heel bruikbaar pakket.
Yvon bedankt!!!!!

4 opmerkingen:

Tinie zei

Net je mooie kaart bewonderd bij magnolialovers, wat een super mooie kaart!

En gefeliciteerd met deze prachtige prijs!

Groetjes Tinie

Kitty zei

Wauw, wat een prachtig pakketje!

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee :-)

Unknown zei

super zeg gefeliciteerd ziet er top uit veel plezier ermee.
groetjes,lean

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...