dinsdag 29 juni 2010

super candy bij Peter

Bij Peter op z'n blog staat een super candy. Ongelooflijk hij gaat bij 325 volgers de i top bradmaker weg geven.
En hij maakt ook nog eens prachtige lo. Ga gerust eens kijken en wordt volger van het leuke blog van Peter.
http://scrapfanaat.blogspot.com/

hij schrijft het volgende:

Hallo Lezeressen en lezers,
Na het grote succes van mijn vorige Candy wil ik weer een nieuwe Candy weggeven. Bij het behalen van 325 volgers wil ik de I-top bradmaker en Large Die Carriage weggeven
Wat moetje hiervoor doen:
1. Meld je aan als volger.

2. Zet mijn Candy op jou blog met een link naar mijn blog.

3. Zet je naam bij Mister Linky onderaan deze blog.
Hou u aan de spelregels en u maak kans op deze Candy. Bent u al volger plaats dan alleen een berichtje bij dit bericht en vul Mister Linky in. Alle volgers die in Mister Linky staan spelen mee. Volgers die zich niet hieraan houden dingen niet mee naar deze Candy. Vertel deze Candy door aan uw blogvriendinnen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...