vrijdag 16 oktober 2009

Award

Van Sandra, en Lenet kreeg ik deze award.

De bedoeling is dat je 10 eerlijke dingen over je zelf verteld, en de gever hartelijk bedankt.
Daarom, en omdat ik het anders ook gedaan had, Sandra heel hartelijk bedankt voor deze award.
Leuk dat je aan me dacht :)

Nou daar gaat ie dan;

1.Ik geloof in God, de Vader en de Heilige Geest, en ik ben Jezus elke dag dankbaar dat Hij voor mij is gestorven, en weer is opgestaan, en vanuit die genade mag leven. Prijs de Heer!!!

2. Mijn gezin is daana het belangrijkste waarvoor ik leef.

3.Ik heb 6 maanden geleden een miskraam gehad, en zou deze week zijn bevallen van een zoon of dochter. Helaas dat heeft niet zo mogen zijn.

4. Ik heb een hele lieve zus, en kei goede ouders.

5.Scrapkaarten maken is mijn grootste hobby.

6. Daarnaast maak ik kaarsen van resten kaarsvet, wat ik weer van anderen krijg.

7.Ik vind het leuk om bij de korfbal wedstrijden van mijn kinderen te kijken, ik heb zelf ook gekorfbalt maar dat is al weer heel wat jaartjes terug.

8.Wij zijn 3 weken geleden verhuisd, en ik moet mijn draai nog een beetje vinden. Ik grijp nogal eens mis, en heb dan het gevoel dat ik een levens echt spelletje memorie aan het spelen ben, ha ha.

9.Ik ga graag naar de kerk, en opwekking is mijn favo muziek :)

10. Ik wordt d.v 40 dit jaar!!!!!

Ik zou deze award graag doorgeven aan:

Lianne
Cora,
Ria
Hetty
Ilonka
Kitty
Jannie
ellenD

3 opmerkingen:

Dora zei

Leuk om de atwoorden te lezen! Gefeliciteerd met de award en fijn weekend.

Sandra1968 zei

Erg leuk om je antwoorden te lezen. Zo leer je iemand toch weer een beetje beter kennen ;-)
Verder wens ik je een prettig weekend,
Sandra

Kitty zei

Dithny, heel lief van je dat ik deze award krijg maar ik bedank ervoor. Sorry maar het is nu eenmaal niet mijn 'cup of tea' Ik heb er een poosje terug al eens iets over op mijn blog gezet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...